torsdag, september 20, 2007

Ved milepælen

Ligesom personer ændrer sig med årene, gør blogs det også. Inderst inde vil de stadig altid være de samme, men på overfladen vil de synes forskellige fra, hvad de tidligere var.
Efter en systematisk gennemgang af min blog må jeg erkende, at min blog på et veldefineret tidspunkt i dens eksistens gik fra at indeholde reelle tanker og overvejelser til blot at være en oversigtskalender over trivialiteter. Hvorfor skulle jeg selv eller andre være interesseret i, om jeg en bestemt dato stod tidligt op, og hvorfor skulle de have nogen interesse i hvilken ny film, jeg anskaffede den pågældende dag?

Jeg har været tavs her på bloggen længe. Det er sket så mange ting i mit liv, at der slet ikke har været plads til de små opdatinger. Nu er jeg tilbage - og jeg vil gøre mit bedste for at være helt tilbage. Trods det faktum at det er en forbrydelse i sig selv, er jeg begyndt at luge ud i de gamle indlæg. Planen er at komme de værste tilfælde af banalitet til livs. Og fra nu af vil mine indlæg forhåbentlig have få mere dybde.

Ingen kommentarer: