mandag, juni 18, 2007

Små gryder har også ører


*GISP*



Over en måned siden sidste opdatering. Det var dog for galt! Hvad kan der dog være sket?! Har minipadden siddet fast med håret i postkassen? Eller er hun faldet med koen gennem isen? Næ nej, intet af ovenstående, kan jeg forsikre jer. Hun har simpelthen bare haft travlt...


Blandt andet kan det nævnes, at jeg har fortjent en plads i Guiness Rekordbog ved på under en måned at være blevet mor til et halvt dusin småpiger i aldersgruppen 6-9 år.


Og til noget af det mere uhyggelige (eller det er vel som man ser på det): Ved en fælles indsats har min veninde og jeg med nød og næppe reddet guldsmykkerne i en drabelig sejlads på oprørte vande. Ombord på "Ørnen", vores vikingeskib i Tivoli, blev vi forsøgt bordet af en hel karavane af andre skibe. Det ene var ved at indhente os, men med god vind i sejlene bevarede vi vores forspring! Da vi gik i land, var lettelsen stor, for det var godt nok et tæt løb!


Jeg er også blevet den lykkelige ejer af en lille og lyserød gris, der er kraftigt medicineret. Den er permanent på sovepiller og snorker hele døgnet. Jeg tror snart, den flytter i kælderen til mine andre kæledyr, så naboerne ikke føler sig generet af støjen. Det er jo ulovligt at holde husdyr i lejligheden.


Så er det også hændt, at jeg til et møde alvorligt har overvejet spørgsmål som udskiftning af grundvandspumper og pligten til at luge ud i ukrudtet under sin hæk. Efter den oplevelse er jeg da også begyndt med iver at lytte til Richard Ragnvald, hive bukserne op under armhulerne og farve mit hår blåt.


Der er også sket dét, at min kæreste har føjet endnu et 1-tal til sin voksenede række af et-taller ved sin sidste eksamen. Han plejer at snuppe to, men lidt variation skal der jo være, så det blev til et "1" og et "3" denne gang.


Og denne weekend var jeg så været med svigerfamilien til barnedyppelse i Jylland hos det lille barn med det store hoved. Desuden har jeg fået farvet mine løbesko slam-brun-grønne og erfaret, at det godt kan lade sig gøre at sove det meste af vejen fra Viborg til København, hvis man bare er villig til at yde en indsats.


Så I kan jo nok forstå, at bloggen har været tavs - der har jo været ikke så lidt at se til :o)

Ingen kommentarer: