fredag, april 21, 2006

You wear nothing but you wear it so well

Lige en posting som påskud for at skrive ovenstående overskrift... Kender Dave Matthew Bands Crash Into Me som min egen bukselomme (hvis mine bukser havde haft lommer...), men det er først gået op for mig nu, hvor cool en sætning det er: "You wear nothing but you wear it so well"...
Hah! Kom lige til at tænke på en anden ting... En lille historie fra mine dage på dating sidste sommer. Jeg var begyndt en e-mail-korrespondance med den her fyr, der viste sig at høre meget Dave Matthews Band. Jeg kendte ikke rigtig andet af deres musik andet end Crash Into Me - og den kendte jeg kun, fordi den bliver spillet i slutningen af Pilot afsnittet af Roswell. Dér hvor Max og Liz står på Crash Festivalen og ser hinanden dybt i øjnene, og det er starten på hele serien og alt, der sker senere... (egentlig en dybt malplaceret sang, da de først dyrker sex i slutningen af sæson 3... Eller når serien er slut, kan ikke huske det... Men de bliver gift, så jeg tillader mig at gøre antagelser...). Men anywayz... Jeg nævner så, at jo, jeg kender da en af deres sange... Hvilket fører til en lidt speciel samtale - eller dvs. 2 mails... - idet teksten er en smule prekær. Han kommenterede nemlig på teksten (som jeg ikke kendte på det tidspunkt), og skulle prøve at forklare, hvad den handlede om. Jeg gik selvfølgelig ind og fandt teksten på nettet efterfølgende, og fortrød en smule, at jeg nogensinde havde nævnt den sang :o) Det kunne kun føre til et samtale-emne, jeg absolut ikke havde lyst til at komme ind på allerede ved 3. mail ;o) Men ja, så rejste jeg til Budapest og sangtekst-fyren var ikke længere i spil.
Det var vist egentlig ikke en særlig god historie, når det kommer til stykket. Jeg kan bare huske, hvor pinligt berørt jeg var på det tidspunkt. Var helt "flustered", da jeg skulle skrive tilbage. For hvad pokker kommenterer man på sådan en sangtekst?!

Hike up your skirt a little more
and show the world to me
In a boy's dream

Ingen kommentarer: