fredag, april 21, 2006

To the dancer in the rain

Jeg er rigtig blevet forkælet i disse dage - og jeg har nydt det til fulde! Det er rart at vide, at jeg er omgivet med sådan nogle skønne mennesker, der gider at hygge lidt om mig, når jeg stresser og føler, at jeg ikke når noget og ikke kommer videre i dagens program lige meget, hvor hårdt jeg arbejder. Nogen, der bare lige giver en det pusterum, man så hårdt har brug for, men ikke vil give sig selv, med mindre der er nogen, der spørger.
Jeg har været på shopping-tur, hygge gå-tur i skoven med min veninde Camilla i løbet af den sidste uges tid. Og hende og min veninde Louise har haft inviteret på middag - meget kærkomment, når man har travlt og kommer hjem klokken 17:30. Så er det meget rart bare lige at kunne slentre over til veninderne og hygge. Så er planen også, at vi skal i byen imorgen, tøserne og jeg (+ den enes kæreste, der ikke er bleg for at tage med os i byen). Først skal vi ud at spise og derefter ud at danse hele natten! Det er lang tid siden, jeg har danset hele natten! Det skal nok blive både sjov og spas! Med de skøre tøsepigebørn kan det ikke blive andet!

Igår, da jeg spiste hos Camilla, fandt hun en bunke af cd'er, forskellige folk havde glemt hos hende i tidens løb. Vi begyndte at danse midt i stuen til vi var helt forpustede - og dansen skulle helst være så vanvittigt som overhovedet muligt. Da musikken, der strømmede ud af højttalerne, blev Backstreet Boys med Everybody! ville jublen jo ingen ende tage! Perfekt! Skøn sang at være skør til. Planen er, at tage cd'en med i byen imorgen og ellers give den gas med fjolle-dansen - midt på dansegulvet! Alle moves'ne er parate ;o)
Vi har også en plan: Om ikke så længe skal vi i byen i "klæd-ud-tøj"... Det bliver for grineren... Skørt tøj, fjollet dans og Backstreet Boys! Igen: Det kan kun blive godt! Jeg vil blandt andet være iført denne, ved omtalte lejlighed:



Og min veninde vil være lækker i sin bedstemors aflagte sag. Glæder mig allerede!

Det var vist alt for nu... Måske lige et lille reklame indslag... I har hørt om hende før her på bloggen: Emilie Simon... Elsker simpelthen bare hendes musik, der er sådan lidt "off" på en eller anden måde. Sådan lidt eventyr-agtigt... Det er altså super... Igen vil jeg anbefale, at man besøger radio.blog og hører nogle af hendes sange der!

Ingen kommentarer: