fredag, april 21, 2006

Graines D'Etoiles

Egentlig burde jeg befinde mig i min seng lige nu, dybt sovende. Jeg skal jo være frisk til imorgen: Morgenen og formiddagen skal gå med at skrive nogle lærerige fortællinger om kloning af køer og om genterapi. Så skal dullegrejet svinges og så skal byen males rød! Det kræver en sprudlende frisk moi...

Lige nu sidder jeg bare rigtig og hygger. Alene, men med kæresten kun et par taster væk... There's just an inch from me to you, depending on what map you use... (også en sætning, der er guld værd!). Musik kan altid teleportere mig ind i en anden verden. En verden jeg aldrig har lyst til at forlade - slet ikke for at gå i seng. Det er rart nogle gang, bare at kunne eksistere i nuet.

På det jeg lige har skrevet, kan jeg se, at det bestemt ER tid at gå i seng. Det bliver altid så filosofisk og drivende sentimentalt, det jeg får udgydt, når jeg er træt. Lidt ligesom: "Jeg elsker hele verden!" Skægt, at jeg altid enten bliver super lykkelig eller super u-lykkelig, når jeg er træt. Oh well, i stedet for at overveje det, burde jeg nok finde i seng... Har også lige lidt vasketøj, der skal hænges op...

Ingen kommentarer: