tirsdag, februar 19, 2008

Alzheimers light

Skal man begynde at bekymre sig, hvis man ikke kan huske, hvad man lavede for tre måneder siden? For to måneder siden?

Min ambition om at nedfælde hændelser fra november og december røg ud sammen med min kalender for 2007, for jeg kan tilsyneladende ikke længere komme i tanke om, hvad jeg lavede for de få måneder siden.
Det vil sige, jeg kan da godt huske julefrokosten med arbejdet, for det var et brag af en fest! Enkelte dele af den, ville jeg dog ønske at jeg ikke kunne huske, men nok om det... I hvert fald var det underholdning på højt plan at være ude at danse med mine kollegaer, og det var bestemt også en festlig begivenhed at lege Tom C i baren med nogle af tøserne fra etagen.
Jeg kan også godt huske julefrokosten hos min veninde den følgende dag, hvor jeg bestemt ikke var på toppen.
Jeg havde også en hyggelig jul med mine forældre, og 2. juledag/min-kærestes-søsters-fødselsdag var som sædvanlig også et festligt indslag. Snart efter blev det nytårsaften, hvor jeg desværre var syg og dårlig, men trods det formåede at have både sjov og spas i store portioner.

Hmmm... Måske var min hukommelse alligevel ikke helt så ringe, som jeg troede...

Ingen kommentarer: