fredag, januar 04, 2008

Tales from the Crypt

Den observante samt den knapt så observante læser har formentlig bemærket, at den seneste posting her på bloggen er dateret tirsdag d. 23. oktober. Vi har nu rundet 2008 og tæller den 4. januar netop i dag, hvilket betyder, at det er skræmmende lang tid siden, at jeg sidst har taget mig tid til at grifle nogle få ord. I min tilværelse er det dog i reglen et godt tegn, for det er som oftest resultatet af, at jeg har haft langt mere fornøjelige ting at tage mig til - og det siger ikke så lidt, idet jeg har levet det meste af mit liv i en evig skrivekrampe, da jeg elsker at grifle blog, noveller, huskesedler, m.v.

Så nu gør jeg noget, der vist nok er strengt forbudt i blogging-verdenen: Jeg bag-daterer mine kommende postings... Det næste I kan læse om vil derfor være min tur i Forum til Take That koncert d. 11/11 - 2007...

Ingen kommentarer: