torsdag, juni 21, 2007

Den 28. er lykkens gang :o)

I har måske hørt i skolen, at 3. gang er lykkens gang... Men nej, nu kan jeg fortælle jer det korrekte nummer; Det er nemlig nummer 28.
I forgårs afsendte jeg nemlig min 28. jobansøgning - den blev afsendt som en refleks. Spændende job = jobansøgning. Vedhæft... klik... send... Tankevirksomheden og nervøsiteten var væk, for hvorfor skulle nr. 28 give pote, når ingen af de 27 forrige havde affødt anden reaktion end: "Vi har desværre besat stillingen til anden side". Men der tog jeg alligevel fejl, for i dag modtog jeg en meget fin opringning fra Maja fra Statens Serum Institut om en jobsamtale i begyndelsen af næste uge. Jobbet er godt nok kun et vikariat, men det lyder godt, og det vil give mig et ben indenfor i branchen. Og så skulle dørene jo stå åbne - i hvert fald i forhold til den type job.
Da jeg oprindelig tilmeldte mig biokemi-studiet, ville jeg helst være teoretiker... Sidde foran computeren og være papir-nusser. Så var forsøgene jo alligevel ret sjove, og så valgte jeg forskervejen i stedet... Men nu er jeg så tilbage til papir-nusseriet, for jobbet består af udarbejdelse af rapporter om forsyningssystemer, gennemgang af rapporter samt udarbejdelse af sikkerhedsdokumentation - hvis jeg altså er så heldig at få jobbet. Det vil vel næsten være for stort at satse på, når nu det er min ALLERFØRSTE jobsamtale NOGENSINDE!

Uh, jeg er faktisk lidt nervøs allerede!!!

Ingen kommentarer: